Larian KAKOM Kolej Matrikulasi Selangor 2017



Good morning gaisss,sekarang ni pukul 12.53 a.m. kira pagi lah kan,harini aku nak citer sikit pasal larian kakom kat kms ni sebab aku volunteer untuk jadi photograher sepanjang program tu berlangsung huhuhu

Pagi tu kitorang kena bangun awal sebab pukul 7.00 a.m. dah kena kumpul dekat padang sekolah.Disebabkan aku volunteer untuk jadi photographer ,so semangat tu lain sikit hihihi.Ni first time aku jadi photographer untuk kolej and then sebab tu lah aku rasa akward and malu sebab kena jalan-jalan sekeling padang sebab nak ambik gambar masa semua orang bersenam.Aku rasa macam satu padang duk tengok aku pusing-pusing untuk ambik gambar.HAHAHAHA perasan betul,takde lah aku bergurau je ,takdelah perasaan macam tu pulak.Just biashe biashe je

So ni lah antara gambar-gambar yang aku tangkap masa larian tersebut,and actually kitorang tak lari pun,kitorang just bersenam while tunggu atlet-atlet kolej yang jog dari luar kolej untuk datang padang






and last but not least,gambar photographer pun kena ada walaupun sekeping

Yass dapat jugak ambik gambar,this is only photo of me yang sempat ambik,thanks all sebab sudi ambik gambar ^.^

Walaupun kena bangun awal apa semua,tapi program ni memang worth 1000% sebab masa ni lah ada peluang untuk senam-senam sebab kalau masa lain memang tak ah,assignment belambak ,kau ingat aku ade masa HEH?

Lepas habis program,kitorang diberi 1jam rehat sebelum start kuliah pagi :) Petang tu kitorang pergi mengundi untuk pilihan raya kolej, YEAH! Thats all aku cau luhh ,enjoy your living guys .

Larian KAKOM Kolej Matrikulasi Selangor 2017 Larian KAKOM Kolej Matrikulasi Selangor 2017 Reviewed by Amar Razali on Julai 29, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.